BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 4, 2010

Haddoiii~~~ (04/03/2010)

Annyeong... ehehehe...
bertemu kte lg... hik hik hik...
pg td dh antar...
nie antar lg... k...
tujuan aku hntr post nie nk ckp...
"Bersabar lah ye... Mungkin ade lah yg dia xpuas ati... or Salah faham"
insyaALLAH, one day ALLAH akn tunjuk kbnaran...
mungkin ade hikmah sume nie berlaku...
brsabar lah ye... hmmmmmmmmmm...
tekak aku makin sakit... haddoiii!!!
xsyuke sakit tekak...
buat kn sore aku jd rock!
yeah yeah!! hahahaha XD
hope ahad nie dpt jalan2 kt Times Square lepas teman kn Wanee g
audition "Jangan Lupa Lirik"...
hope dia ngan Wan dpt masuk... AMIN!!! ^^
aku teman kn je pon dh rse hepi sgt...
aku bukan xnk join, tp aku nie malu...
hehehe... *malu ke?*
agak la... klau rancangan yg masuk TV nie memang aku malu...
coz aku rase aku xconfident bile dpn camera...
errrmmmmmmmm... aku takut aku memalukan diri ku dan kalah...
hahaha... kalah menang tu kn adat pertandingan?
ape la aku nie...
hahahahaha...
k la, perut aku dh main lagu Heartbeat (2PM) plak...
aku nk mkn, pstu nk makan ubat n nk tido...
rehat kn otak... ye la, tgh xsihat coz demam...
also thanx to Shahad...
Thanx 4 ur concern, dear...
I will get better soon... Don't worry ^^
k... abg long aku pon dh smpai...
aku nk chaw chin cheee dlu...
see ya... annyeong ^^

0 comments:

Friends Myspace Comments
About Me Myspace Comments